Καλό και «Άγιο» (να δεσμεύσει κανείς εδώ με ταπεινότητα τον όρο), γνωστή άλλωστε η δύναμή του όμως, είναι φορές που «χάνεται» κανείς… Χάνεται μέσα στη δίνη των Κωδικών των νεοεμφανιζόμενων υλικών που εναλλάσσονται, καταλαμβάνοντας ενδεχομένως τη θέση άλλων, στη φιλότιμή του προσπάθεια να επιλέξει με σαφήνεια, αν είναι από την πλευρά του Μελετητή ή του Κατασκευαστή, το δόκιμο για την περίπτωσή του προϊόν, ή αν είναι από την πλευρά του Εμπορικού Συνεργάτη, να προτείνει την κατάλληλη λύση εφαρμογής!
Βρείτε όλες τις απαντήσεις σε ένα αναλυτικό και πολύ ενδιαφέρον άρθρο που δημιουργήθηκε από την Sintecno σε συνεργασία με την ERGOCAD.
Το Marketing είναι ένα πολυ-εργαλείο που ρόλο λειτουργίας έχει, να βοηθά χωρίς να παιδεύει. Βασισμένο σε συνθέσεις τελευταίας γενιάς, απώτερος σκοπός του είναι να κάνει τη ζωή μας όσο το δυνατόν απλούστερη χωρίς να κάνει “χάρες” στη διαφοροποίηση των Τιμών προς τα πάνω, π.χ. λόγω της εμφάνισης ενός Νέου κωδικού Προϊόντος ή και περισσότερων του ενός και της απόσβεσης των “κόπων” (που απαριθμούν ομολογουμένως, αρκετές εργατοώρες), του Τμήματος R+D, Έρευνας & Ανάπτυξης.